nieruchomoscipodlaskie.pl

Poznaj kolejne osoby z ASK Biznes

Na każdym śniadaniu ASK Biznes, przedsiębiorcy otrzymują możliwość dokonania prezentacji swojej firmy. Każda osoba, która zdecyduje się z niej skorzystać, dodatkowo otrzymuje dedykowane miejsce w miesięczniku Nieruchomości Podlaskie. 

W tym numerze Agnieszka Rugien przedstawi markę Nuskin.

Klaudia Barcińska: Pozwolę sobie przejść na „ty”, ponieważ do wartości ASK Biznes należy luźna i przyjacielska atmosfera. Opowiedz, proszę, czym zajmuje się firma Nuskin?

Agnieszka Rugien: Jest to amerykańska firma, która łączy naturę z naukowym podejściem. Firma opatentowała kilka corocznie nagradzanych technologii do domowego SPA. Stworzyła także szereg serii kosmetyków premium. Z marką Nuskin współpracuję od 2 lat. 

K.B.: Od ilu lat firma działa na rynku?

A.R.: To już 35 lat. Nuskin jako pierwszy opatentował kwas hialuronowy, który aktualnie jest w każdym przeciwzmarszczkowym kremie.

K.B.: Skąd pomysł na działanie w tej branży? Jak to się stało, że zainteresowałaś się akurat tym tematem?

A.R.: Byłam bardzo zadowoloną klientką marki Nuskin. 80% mojej łazienki to były kosmetyki tej firmy. Gdy dowiedziałam się o możliwości współpracy, to przystąpiłam do niej od razu. Początkowo polegało to na rekomendacji produktów, których codziennie używam. Bardzo szybko powstała z tego marka osobista w Social Media.

K.B.: Jakie trudności pojawiły się na początku działalności i jak udało się je przezwyciężyć?

A.R.: Są to kosmetyki premium, więc ciężko było ustalić grupę docelową. Dodatkowo MLM jest tu nowością i ciężko było ruszyć z tematem. Natomiast fakt, że przygodę z Nuskin zaczęłam jako klient bardzo mi pomogło. Kosmetyki zmieniły moje ciało i twarz, a wśród znajomych zrobiły prawdziwą furorę. Ja osobiście nigdy nie rezygnuję ze swoich pomysłów na biznes oraz z tego, w co wierzę. To mi bardzo pomogło na starcie. Również sposób, w jaki prowadzę swoją grupę, jest bardzo „mój”. Nie naginam rzeczywistości, jestem tam sobą.

K.B.:  Co najbardziej cenisz w swojej pracy?

A.R.: Najbardziej rozkłada mnie na łopatki feedback od klientek. Zwłaszcza od młodych mam, których ciało zmieniło się po ciąży, a zmęczenie mają wypisane na twarzy. Gdy widzą realne zmiany, są szczęśliwe, podobają się sobie. Dla mnie to trochę taka misja.

K.B.: Co jest największym atutem firmy i czym wyróżnia się ona na tle konkurencji?

A.R.: Największym atutem, a zarazem tym, co wyróżnia firmę na tle konkurencji, jest połączenie natury z zapleczem naukowym. Nuskin od 25 lat działa w tym trendzie. Natura, nauka, jakość. Dodatkowo istnieje możliwość budowania swojej marki osobistej w oparciu o najlepsze technologie do domowego SPA. Brak sufitu finansowego i system wynagradzania też jest bardzo motywujący. Atutem są technologie LumiSpa, ageLoc Galvanic Spa, Boost i Skaner biofotoniczny. Przynoszą spektakularne efekty i są zawsze na podium, gdy trzeba odebrać nagrodę w kategorii najlepsza technologia do oczyszczania i domowego SPA.

K.B.:  Jakie wartości są kluczowe dla firmy?

A.R.: Klient zawsze jest na pierwszym miejscu. Doświadczyłam tego zarówno jako użytkowniczka marki, jak i jako pracownik. Terminowość i jakość dostaw jest na najwyższym możliwym poziomie. Dodatkowo Nuskin robi wielkie rzeczy dla dzieci. Doprecyzowując, karmi niedożywione dzieci. Działa w ten sposób na wielką skalę, między innymi w Malawi. Warto wspomnieć, że robi to w bardzo mądry sposób. Kaszki są produkowane na miejscu, tak więc ogromnie to wspiera tamtejszą gospodarkę i rolnictwo. Dzięki temu powstają nowe miejsca pracy. Kaszki są rozdawane między innymi w szkołach, więc rodzice chętnie posyłają tam dzieci, które zdobywają wiedzę, rozwijają się, a co za tym idzie – nie muszą w tak młodym wieku pracować. Jest to mądre wsparcie, bo dąży do usamodzielnienia się kraju w taki sposób, by był samowystarczalny w przyszłości. Sama zawsze cały grudzień przeznaczam na taką akcję i wspólnie z moimi klientami przesyłamy kaszki. W zeszłym roku dostarczono 700 000 000 kaszek.

K.B.:  Jakie są Twoje marzenia i plany na przyszłość odnośnie firmy? 

A.R.: Aktualnie pracuję nad projektem „skanujemy Białystok”. Akcja jest ściśle związana ze skanerem biofotonicznym, który mierzy poziom antyoksydantów w ciele oraz z suplementami Pharmanex. Mam nadzieję, że i tu uda mi się spełnić swego rodzaju misję i  zachęcę ludzi do świadomej suplementacji oraz zwracania uwagi na to, co kładziemy na talerz. Kolejnym moim marzeniem jest nawiązanie fajnej współpracy z trenerami personalnymi. Uważam, że Nuskin ma idealne narzędzia biznesowe dla tej branży. Jest w tym temacie spora nisza do wypełnienia. Chciałabym ją zapełnić i zrewolucjonizować ten rynek w Białymstoku.

K.B.:  Dziękuję za rozmowę.

A.R.: Również dziękuję.